Otel Hizmet Kalitesi Değerlendirmesi

Otel Hizmet Kalitesi Değerlendirmesi

Otellerde hizmet kalitesine yönelik denetim hizmetleri sunuyoruz.

Denetimin Önemi

Tarafsız ve objektif denetimle, hizmet ve operasyon kalitenizden emin olabilirsiniz.

Otellerde Hizmet Kalitesi Denetimleri; hizmetin sunumu, çalışan yetkinliği, operasyon etkinliği konularında yapılan ayrıntılı değerlendirmedir.

Misafirlerin gördüğü ve görmediği alanlardan oluşan hizmet kalitesi denetimleri, misafir memnuniyeti ölçümleri ile beraber tesisin hizmet kalitesinin doğru değerlendirilmesini sağlar.

Bağımsız ve konusunda uzman denetçilerimiz tarafından yapılan denetimler sonucunda, tesisinizin durumu hakkında objektif değerlendirmeye sahip olabileceksiniz.

Denetimin Gerçekleştirilmesi

Otel denetimleri, otel tiplerine göre farklı içerik ve kapsamda oluşturulan ayrıntılı soru listelerinden oluşmaktadır.

Denetimler, hem otelcilik hem de denetçilik alanlarında uzman profesyonel denetim kadrosu tarafından gerçekleştirilmektedir.

Çok ayrıntılı olarak hazırlanan denetim soru listeleri sayesinde, otellerde değerlendirilmeyen hiçbir alan kalmamaktadır.

otel hizmet kalitesi değerlendirmesi

Otel Hizmet Kalitesi Denetimi Kapsamı

Hizmet kalitesi değerlendirmesinde, tesisin tüm departmanları ayrıntılı olarak denetlenmektedir.

Hizmet Kalitesi Değerlendirme Bölümleri

  • Ön Büro
  • Kat Hizmetleri
  • FB Servis
  • Mutfak
  • Misafir İlişkileri
  • İK
  • Satın alma
  • Teknik
  • Güvenlik
  • Muhasebe
  • Depo
  • SPA

Denetim Raporları ve Sertifikalandırma

Gerçekleştirilen denetimler sonucunda her konu başlığı altında ayrıntılı rapor sunulmaktadır.

Bu raporlarda ilgili alanda tesisiniz başarı oranını ve eksiklerini ayrıntılı olarak görebileceksiniz.