ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemine yönelik Danışmanlık, Eğitim ve Belgelendirme hizmeti almak için hemen bize ulaşın!

 

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Nedir?

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi; şirketlerin potansiyel müşterileri ile daha uzun ve karlı bir ilişki kurması ve bu ilişkilerin geliştirilmesini sağlayan yönetim yapısıdır.

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi son derece önemli bir yönetim yapısı olduğu için ISO 10002 Standardı oluşturulmuştur. Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi son derece önemli bir yönetim sistemi olmasına rağmen, zorunlu bir standart değildir. Ancak Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, sağlamış olduğu avantajlar ile sık sık kullanılan bir yönetim yapısıdır.

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Faydaları Nelerdir?

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin faydalarından bazıları şu şekildedir;

  • Müşteri şikayetlerine karşı çalışanlarınızın daha bilinçli hareket etmesini sağlar.
  • Müşterilerden gelen geri bildirimler ile nasıl bir yol izlenebileceğini gösterir.
  • Müşterilere önemsendiği hissettirilir.
  • Şirketin itibarını artırır.
  • Müşteriyi elde tutmak için kullanılan kaynakların azaltılmasını sağlar.
  • Müşteri şikayetlerinin tekrarlanmasını engeller ve çeşitli çözüm seçenekleri sunar.
  • Şirketin gelişmesini ve olumlu yönde ilerlemesini sağlar.

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi Nasıl Alınır?

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almak için şu adımlar takip edilmelidir;

  1. ISO 10002 Standartları şirketiniz tarafından uygulanmalıdır.
  2. Standardın doğrulanması için belli bir süre uygulanmaya devam etmelidir.
  3. ISO 10002 Standardı ile ilgili gerekli eğitimler alınmalıdır.
  4. Belgelendirme işlemi için başvuru yapılmalıdır.
  5. Vergi levhası, faaliyet belgesi ve ticaret sicil belgesi gibi gerekli evraklar temin edilmelidir.
  6. Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi dokümanları, belgelendirme işlemini yapacak olan firmaya teslim edilmelidir.
  7. Firma tarafından denetim tarihi belirlenmelidir.
  8. Firma tarafından gerçekleştirilen denetim sonucunda oluşturulan rapor doğrultusunda gerekli çalışmalar yapılmalı ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi başvuru yapan şirkete teslim edilir.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kurmak istiyorsanız, Okco olarak alanında profesyonel çalışanlarımız ve profesyonel ekipmanlarımız ile hizmete hazırız. Daha fazla bilgi sahibi olmak için sitemizi inceleyebilir ya da iletişim kanallarımızdan birini kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Danışmanlık Hizmetimiz

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kurmak isteyen işletmelere, sektörde uzman ekibimiz ile danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Eğitim Hizmetlerimiz

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimlerimiz

  • Bilgilendirme Eğitimi
  • Temel Eğitim
  • İç Denetçi & İç Tetkikçi Eğitimi
  • Baş Denetçi Eğitimi

Eğitim sertifikalarımız, uluslararası IRCA Baş Denetçi onaylı olarak verilmektedir.

ISO 10002 Belgelendirme Hizmetlerimiz

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi almak isteyen kuruluşlara TÜRKAK veya yurtdışı akreditasyonlu belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

WhatsApp WhatsApp Destek Hattı